Saturday, January 2, 2010

LMF 大懒堂再度出击 ! LIBERTY!!!



"距离第一张唱片发行十周年,于2003年解散的香港乐坛殿堂级Hip-Hop团体LMF将重组复出,并将在12月6日举行《LMF - The Wild Lazy Tour》音乐会,而且有望推出十周年纪念唱片,这对HIP-HOP乐迷确实是一个天大的喜讯。"

再度复出的LMF再度带起一股风潮!!! 这新歌的MV在youtube的评价统统都有赞无弹! 连农夫和24Herbs都要靠边站, 殿堂级就是殿堂级,格外不同!

新歌『揸紧中指』歌曲超有意识, 同样的事情不单单发生在香港/大陆 , 相信我国亦是如此。
Liberty YEAH! 揸紧中指!!!

----------------------------------------------------------------------------------
歌词:
咪高峰check one,的起耳朵听真
清晰既声音向你脑袋进军
一直都知自由系要去捍卫
不惜一切就算我地依然持於人世
奸商奸狗官最叻去玩挟制
事实摆在眼前就无谂玩无得蒙闭
巨产未倒下,头髅未被斩下
有法治一日我地依然不怕
迫不得已大懒堂要出黎申张正义
但系呢首歌既内容并无牵涉到政治
我话你知 个世界越系咁讲
我地既思维就要更加要懂得开放come on

一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想咁易
一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想象咁易

我并唔认同你讲既一切一切
但我会捍卫 既使死不眼闭
并唔认为你所讲既需要克制
会带黎公平 肯定压倒一切
屈服於钱币唔怕照肺
见权贵一样照吠 正义系不顾一切
唔怕揭穿虚伪 住俗世继续警世
唔会感到孤独 为自由不枉一世

我知道世事无绝对既对与错
但系我屌你亦无需要对号入座
我愤怒你无需要大惊小怪
乱鸠咁无道唔可以当做表态

一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想咁易
一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想象咁易

点解要放弃 坚持到尾
自由要接棒 我地要靠晒你地
(为 平等 一个 Freedom)
不惜牺牲几多 渣紧中指我道理
不自由 无宁死
妥协最后 失败者只会系你
(不能容忍 世界变成咁)
牺牲几多 渣紧中指我道理

为 平等 一个 Freedom
不能容忍个世界点解变成咁
斗争不断发生 太多狡猾声音
为左自由两个字 太多人无辜牺牲

为 平等 一个 Freedom
为自由追寻 同权力继续继续抗衡
不听天由人 自由不分富贫
平等自由应该属於 每一个人

一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想咁易
一 二 两只手指
意 议 就只有自由两个字
一无所有既斗士
渣紧中指 唔系你想象咁易 Yeah

一 二 两只手指
Liberty 自由两个字
一无所有所有既斗士


1 comment: